آخرین اخبار

سقف مقاومتی قیمت سکه شکست/ طلا رشد کرد

اقتصادنیوز : امروز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ سقف مقاومتی سکه در کانال ۱۴ میلیون تومان شکست و قیمت دلار متشکل اندکی رشد کرد.

اشتراک گذاری
08 خرداد 1401
کد مطلب : 816

به گزارش اقتصادنیوز ، سکه بازان در بازار امروز یکشنبه ۸خرداد ۱۴۰۱ توانستد سقف مقاومتی سکه در کانال ۱۴ میلیون تومان را بشکنند و از سد مقاومتی عبور کنند . قیمت سکه در ساعات ابتدایی معاملات نقدی امروز نسبت به دیروز ثابت بود.

سقف مقاومتی قیمت سکه شکست

سکه امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.فلز گران بهای داخلی در نیمه معاملات نقدی  به قیمت ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به دیروز ۴۰ هزار تومان بالاتربود.

قدرت سکه بازان در ساعات پایانی معاملات نقدی  تقویت  شد و فلز زرد رنگ داخلی بر روی ۱۴ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان ایستاد.  این قیمت در مقایسه با عصر روز گذشته تقریبا ۲۰۰ هزار تومان بالا تر بود. از نظر فعالان  بازار محدوده یاد شده برای سکه بازان اهمیت فراوانی داشته و در صورت تثبیت می توان انتظار کانال شکنی  در بازار سکه را داشت. 

قیمت طلا رشد کرد

قیمت دیگر فلز گران بهای داخلی هم  عصر امروز مانند سکه افزایش را تجربه کرد. قیمت طلا ۱۸عیار امروز ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان گران شد و به قیمت ۱ میلیون و ۴۰۲ هزار تومان به فروش رسید. 

رشد محدود دلار در صرافی و بازار متشکل 

قیمت فروش دلار صرافی در ابتدای معاملات نقدی امروز ۲۵ هزار و ۹۳۲ تومان بود که نسبت به روز قبل ۶ تومان رشد کرده بود. نرخ دلار صرافی قبل از ظهر امروز به ۲۵ هزار و ۹۴۲ تومان رسید و در نیمه ظهر بر روی ۲۵ هزار و ۹۳۷ تومان  قرار گرفت. این قیمت در مقایسه با روز شنبه ۱۱ تومان بالاتر بود. در پایان معاملات صرافی ملی قیمت فروش اسکناس امریکایی ۲۵ هزار و ۹۳۸ تومان بود. 

در بازار متشکل ارزی هم اسکناس آمریکایی صبح امروز  با ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان روانه بازار شد و در انتهای معامات نقدی امروز با ۲۵ هزار و ۸۰۸ تومان بسته شد این قیمت نسیت به دیروز ۱۱ تومان رشد را نشان می دهد. 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =